Hírek

Munkáltatói Márkaépítés Díjat nyert az iQor

2017. március 21., 15:55

Egy éven át használhatja a kiemelkedően vonzó és felelősségteljes munkáltató megnevezést és logót a szombathelyi iQor, miután a Magyar Public Relations Szövetség márkaépítési pályázatán elnyerte a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj ezüst fokozatát.

Munkáltatói Márkaépítés Díjat nyert az iQor

A Magyar Public Relations Szövetség díjakat alapított a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési megoldások bemutatatására, a jó gyakorlatok széles körű elterjesztésére. A beérkezett pályázatokat elismert és gyakorlott HR, kommunikációs és marketingvezetőkből álló bizottság bírálta el. Az iQor Global Services Hungary Kft. az elmúlt 1 évben a márkaépítés során tett erőfeszítéseit, köztük a közösségépítés eredményeit mutatta be pályázatában, amellyel elnyerte a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj ezüst fokozatát.

Grünwald Imre személyzeti és ügyvezető igazgató, iQor
„Itt az iQor-ban van saját darts klubunk, kollégáink összeállnak kártyázni, de van saját fotószakkörünk. Van filmklubunk, sportolunk együtt, kirándulunk együtt. Volt síelés közösen úgy, hogy több száz kolléga valamelyik eseményhez köthető, úgy hogy ezeket kellett egy csokorba gyűjteni, tulajdonképpen ezzel kezdődött el a mi közösségi életünk.”

Nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a városban, a megyében, a régióban minél szélesebb körben legyen ismert a vállalkozás neve. Ehhez a kommunikáció számos eszközét felhasználják.

Öhlmüller Eszter - Markcon
„Így lett a cégnek hivatalos facebook profilja, egy youtube csatornát el tudtunk indítani. A belső kommunikációkban a dolgozóknak szóló facebook csoport jelentős szerepet kapott, nem csak social-média és a social-marketing területén voltak ilyen változások, hanem olyan innovatív, személyes eszközöket is bevezettünk, mint például reggeli a vezetővel.”

A márkaépítés eredményességét mutatja az is, hogy egyre könnyebb dolguk van az új munkatársak felvételénél. A tapasztalatok szerint az álláskeresők is mind több információval rendelkeznek a cégről, és ennek ismeretében jelentős számban jelentkeznek az iQor-nál állásinterjúra. Ennek ellenére úgy gondolják, hogy az idén, sőt még jövőre is lesznek feladataik a márkaépítésben.